onsdag 23 februari 2011

onsdag 23/2

Hej!



Jag kommer att ta en föräldradag på fredag och inte ha möjlighet att skriva på bloggen. Därför vill jag börja med att önska er ett härligt sportlov!

Enligt önskemål från barnen har vi valt att passa på att ha ett "gosedjursdisco" på fredag tillsammans med 1A. Alla barn som vill får ta med sig ett gosedjur.

Idag har vi arbetat med matte talområdet 0-100. I morgon kommer jag att introducera nästa kapitel i boken som handlar om tid. Halva gruppen har fått gå till biblioteket och andra halvan har fått ha massage med Tiina. Carina har haft set med ena gruppen. Vi har pratat om olika känslor t.ex. ledsen och glad. Carina har också sjungit en sång som handlar om ledsen och glad tillsammans med barnen. I morgon byter vi.

Jag har också börjat kolla av barnens läsutveckling då jag sitter med varje barn och läser. Alla barn kommer att få fylla i ett LUS-protokoll som vi sätter in i Portfolion.



På måndag efter lovet 7/3 är det APT. Glöm inte att hämta barnen senast kl. 15.45.

Vänliga hälsningar

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar