fredag 9 september 2011

Fredag

Hej! Idag har vi arbetat mycket i matteboken, skrivit veckodagbok och lyssnat på läxan i de olika läsgrupperna. Barnen har även övat på den nya läsläxan. Jag har skickat hem läxböckerna, läseböckerna samt de nya läxböckerna i matte. De som vill och kan får även göra den tredje sidan i läxboken (problemtal). Men då behöver man hjälp av en vuxen.
Jag har skickat hem tider för utvecklingssamtalen på mailen samt några frågor inför samtalet. Jag håller tummarna för att tiderna kommer att fungera, och att ni kan byta tid med varandra om det behövs.
Vi saknar fortfarande några adresser, tillstånd att förekomma på bild samt trivselregler. Jag hoppas att jag även har fått in alla ev. allergier. Man måste fylla i ett nytt papper med foto inför varje läsår.
Trevlig helg! Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar